PDA

View Full Version : Holly crap the money some guys dump into these Jeeps......



chris434
10-09-2016, 02:47 PM
Just trolling around the old internet and looking at different forums and what not. Some guys have over 100k into these jeeps and then just garage queen them :crazyeyes:. Blew my mind. I guess if you have it to blow that's great but dam..........

Here I thought my build was going to be wild :lol: I was an idiot.

swampdog
10-09-2016, 02:50 PM
Good to know.


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

MedixJK
10-09-2016, 02:51 PM
Good to know.


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)
Ive always heard knowing is half the battle...

DWiggles
10-09-2016, 03:50 PM
226212

Thanks for sharing. :cheesy:

Sent from my SAMSUNG-SM-G870A using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

Studfam24
10-09-2016, 04:17 PM
Real talk tho. Was at the Pamona off-road expo recently and I was blown away at how many Jeeps have 100k + into them and not a single scratch yet. Though I suppose that's probably because it a essentially a "show." Lol. I do however enjoy seeing a shiny new build get scratched and scarred up.


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

rogerk93
10-09-2016, 04:17 PM
Cool story bro lol there is a lot of mall crawler out there now a days

Sent from my VS990 using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

OverlanderJK
10-09-2016, 04:18 PM
Who is holly?


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

rogerk93
10-09-2016, 04:20 PM
Who is holly?


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)
Haha you don't know Holly? She's hard to spot

Sent from my VS990 using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

Studfam24
10-09-2016, 04:24 PM
Cool story bro lol there is a lot of mall crawler out there now a days

Sent from my VS990 using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

Have you seen JCR's mall crawler parody badges?! Hilarious. Got a pair myself. [emoji23]


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

swampdog
10-09-2016, 10:16 PM
Have you seen JCR's mall crawler parody badges?! Hilarious. Got a pair myself. [emoji23]


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

Meh, JCR's products are def mall rated...


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

Scoop315
10-09-2016, 10:21 PM
Real talk tho. Was at the Pamona off-road expo recently and I was blown away at how many Jeeps have 100k + into them and not a single scratch yet. Though I suppose that's probably because it a essentially a "show." Lol. I do however enjoy seeing a shiny new build get scratched and scarred up.


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

One of the great things about the TJ is that the wife won't go apeshit if I bring it back scratched up.

Not that it would have stopped me from scratching up a new $45k Rubicon....

WJCO
10-10-2016, 02:15 AM
http://wayalife.com/showthread.php?32873-Tires

jesse3638
10-10-2016, 09:38 PM
I don't have nearly that much into mine but it spends most of its life in the garage. 4.5 years old and has 28K on the odometer..haha. It's only this way because I need a 28 hour day to really accomplish everything I need to get done in life. It is dirty and scratched up from its adventures though..;)

JDalcour
10-10-2016, 09:49 PM
Why are people even surprised by this? theres douches like this everywhere, not just jeep drivers.

Holly crap what some guys worry about another guys jeep and check......

Scoop315
10-10-2016, 11:32 PM
http://wayalife.com/showthread.php?32873-Tires

It finished with an awesome crawl.

H8ROADS
10-11-2016, 12:16 AM
I'll be sure to stop spending money because you have a problem with it.


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

NecessaryEvil
10-11-2016, 01:09 AM
226518...................


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

chris434
10-11-2016, 12:26 PM
I'll be sure to stop spending money because you have a problem with it.


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

LMAO ok you do you. I could care less how much money people dump into them I just didn't know that it went that high. You must be fucking cool though.

swampdog
10-11-2016, 12:33 PM
226567
Ten characters


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

WJCO
10-11-2016, 12:36 PM
LMAO ok you do you. I could care less how much money people dump into them I just didn't know that it went that high. You must be fucking cool though.

Calm down, Felicia. A Jeep build is like any other hobby. If you enjoy it and have the money, you'll put your 'all' into it. And H8ROADS is fucking cool. Keep your panties on.

Ddays
10-11-2016, 01:08 PM
226572

Seriously, Instagram must cause you fits! There there are so many of those Jeep sites there that feature nothing but mall queens, but there sure a lot of people that like them. Meh, to each their own. Face it, probably less than 5% of Jeep owners actually wheel theirs.

Sheaffadelic
10-11-2016, 01:10 PM
226572

Seriously, Instagram must cause you fits! There there are so many of those Jeep sites there that feature nothing but mall queens, but there sure a lot of people that like them. Meh, to each their own. Face it, probably less than 5% of Jeep owners actually wheel theirs.

we all know you dont wheel yours.....

Ddays
10-11-2016, 01:14 PM
we all know you dont wheel yours.....

Hahaha - hell no, that's gay. I photoshop all my pics but don't tell. ;)

Petthefish
10-11-2016, 01:39 PM
sorry I was having a rough night yall made me laugh I love these threads

Brute
10-11-2016, 04:10 PM
Smokem if you got em...

There are a lot worse things to dump money into...how about a useless rail system on Oahu that is now $1.2 billion over budget, 6 months behind schedule, and only half complete?

I'd rather have a killer jeep...

swampdog
10-11-2016, 04:15 PM
Smokem if you got em...

There are a lot worse things to dump money into...how about a useless rail system on Oahu that is now $1.2 billion over budget, 6 months behind schedule, and only half complete?

I'd rather have a killer jeep...

Wise words. Might as well spend it, you can't take it with you.


Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

WJCO
10-11-2016, 04:19 PM
Smokem if you got em...

There are a lot worse things to dump money into...how about a useless rail system on Oahu that is now $1.2 billion over budget, 6 months behind schedule, and only half complete?

I'd rather have a killer jeep...

Typical government.





I'd rather have a killer jeep...

You spent 1.2 billion on your Jeep?!?!?! :shock: :shock:

Brute
10-11-2016, 05:22 PM
Typical government.




You spent 1.2 billion on your Jeep?!?!?! :shock: :shock:

Not yet...

Draconianwinter
10-11-2016, 07:13 PM
I wish I had that kind of money to put into mine, but I am sure that anyone who builds their jeep will likely figure out one day that they probably have that amount in them before it's said and done. Lol now if I ever won the lottery my rubi will take a trip out to evo and let them have at it.

Sent from my SM-N920V using WAYALIFE mobile app (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73415)

jeepsterchris
10-11-2016, 07:19 PM
Not yet...


Well, the day ain't over yet...

Scoop315
10-11-2016, 10:57 PM
Smokem if you got em...

There are a lot worse things to dump money into...how about a useless rail system on Oahu that is now $1.2 billion over budget, 6 months behind schedule, and only half complete?

I'd rather have a killer jeep...

I remember reading about it in the newspaper when I lived in Oahu. That was in 2005.