Search:

Type: Posts; User: Braxtonsag

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Replies
    12
    Views
    225

    I donít get to wheel a lot because of work but...

    I donít get to wheel a lot because of work but when I do the last thing I want to be worried about is breaking something or being stranded. I work all year but we take a big vacation out west and hit...
  2. Replies
    37
    Views
    828

    I literally said that 4 pages ago and it went in...

    I literally said that 4 pages ago and it went in one eyeball and out the other
  3. It crossed my mind for like 2 seconds but just...

    It crossed my mind for like 2 seconds but just still seems like a hack job fix. Tbh I could bolt it up and it would hold tight just fine, But ID know itís all ghetto up there every second of the day....
  4. Replies
    12
    Views
    225

    Well there went my idea of staying 5 lug forever....

    Well there went my idea of staying 5 lug forever. Was planning to eventually get the SF 60 but not trying to be bending shit all the time. Who knows. I wheel like a grandma so weíll see
  5. Replies
    12
    Views
    225

    Why do I always see people bending these prorock...

    Why do I always see people bending these prorock flanges but NOT factory flanges? Just a coincidence?
  6. High end stabilizer or jump to hydro assist?

    Thatís kinda my thoughts on it too. I donít think I need it, I havenít struggled yet. Just donít want to regret not getting it later. Might just have my wheels road force balanced and see if I can...
  7. Replies
    2
    Views
    80

    Go for a bracket in rear and bar up front

    Go for a bracket in rear and bar up front
  8. The issue I run into is I donít balance my...

    The issue I run into is I donít balance my wheels. So on county roads here they hit bumps just right and then start oscillating. Once they start oscillating they eventually turn into bump steer/death...
  9. Tbh if the bolt size was bigger I would lol. My...

    Tbh if the bolt size was bigger I would lol. My jeeps not even 2 years old and the factory stabilizer is still super stiff.
  10. Replies
    5
    Views
    614

    No problem!! Donít let them sit on your shelf for...

    No problem!! Donít let them sit on your shelf for a year like I did! Lmao
  11. Replies
    23
    Views
    510

    Bump Someone buy my shit not robs

    Bump


    Someone buy my shit not robs
  12. Replies
    23
    Views
    510

    I mean if someone needs a rear mat I have a nice...

    I mean if someone needs a rear mat I have a nice weather tech rear floor liner laying around Iíd let go for way less than robs shit 😂
  13. High end stabilizer or jump to hydro assist?

    Iím at a point right now after having gotten my pro rock in the jeep, I need to have the tabs welded on for the stabilizer. I have been using the oem stabilizer up until now because I just havenít...
  14. Replies
    37
    Views
    828

    Maybe itís just me but that sounds like a REALLY...

    Maybe itís just me but that sounds like a REALLY bad idea. A lot of people run 37s on stock control arms in the rear and donít have an issue. The problem is once you lengthen the arms, youíre going...
  15. Replies
    5
    Views
    212

    Itís okay guys I replaced it yesterday lol. Just...

    Itís okay guys I replaced it yesterday lol. Just wasnít sure if it would do some wonky shit being unplugged.
  16. Replies
    15
    Views
    1,059

    Wow Iím an idiot. I was thinking a traditional...

    Wow Iím an idiot. I was thinking a traditional stinger and completely forgot about the hitch stinger. You had me worried when you were talking about utilizing the stinger on fins and I was over here...
  17. Replies
    15
    Views
    1,059

    Is fins really that sketchy? I was under the...

    Is fins really that sketchy? I was under the impression itís a cake walk compared to hellís revenge and hellís revenge wasnít even bad
  18. Couldnít help but notice the angle on your front...

    Couldnít help but notice the angle on your front sway bar, is that because of the amount of down travel you have now? If so, how does that affect your up travel?? I always thought it was best to have...
  19. Replies
    26
    Views
    718

    I liked the ridge grapplers until I seen how much...

    I liked the ridge grapplers until I seen how much they weigh
  20. Replies
    23
    Views
    1,658

    Iím referring specifically to the cheap Chinese...

    Iím referring specifically to the cheap Chinese ones. Itís probably a mixture of the metal and manufacturing process but they always seem to burn up, turn brittle, or crack at the holes. Power stop...
  21. Replies
    12
    Views
    541

    Damn that sounds like my kind of video

    Damn that sounds like my kind of video
  22. Replies
    5
    Views
    212

    Drive with missing wheel sensor?

    Am i fine to drive with a missing front wheel sensor? It will still be installed in the hub but while swapping in axles apparently it got caught up under the dust shield and sliced the wire right in...
  23. Replies
    23
    Views
    1,658

    I changed my father in laws brakes, previous...

    I changed my father in laws brakes, previous owner had used the amazon/eBay drilled rotors. Every time Iíve seen these things used they turn into brittle chunks of burnt steel and slowly fall apart ...
  24. Replies
    12
    Views
    597

    I can check mine after work but Iím pretty sure...

    I can check mine after work but Iím pretty sure mine are tightly together. If the bolts arenít rotating anymore and you have the correct torque set I imagine youíll be fine
  25. Replies
    23
    Views
    1,658

    Probably just a random set from a random factory...

    Probably just a random set from a random factory in China. Itís your risk to take lol. If theyíre drilled or slotted pass on them. Those are usually junk
Results 1 to 25 of 230
Page 1 of 10 1 2 3 4
About us
ďwayoflifeĒ is a moniker that Iíve been using for 20 years now and I chose it because I think it does a great job of explaining, in simple terms, the passion I have for Jeeps and the Jeep way of life. This is a lifestyle that transcends age, gender and race as the only thing you need to be a part of it is a love for the outdoors, a desire to explore, a yearning to take on a challenge and a will to conquer it. Over the years, Cindy and I have attempted to capture the essence of this lifestyle through photographs and videos and share it with others around the world. And, this is how WAYALIFE was born.
Join us
WATCH OUR VIDEOS