Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 26

Thread: For Sale - Rubicon Transfer Case

  1. #11
    Advertiser Exodus Jeeps's Avatar
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Texas
    Posts
    2,789
    Sale pending. Thanks Ddays!


    Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app

  2. #12
    Nothing but a Thing boardsurfer's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Location
    5280
    Posts
    1,615
    Quote Originally Posted by Ddays View Post
    Lol, lemme tell ya, it gets tested when your tcase grenades at 80mph
    Have you been rocking the Sport case all this time? From the lot in Northern CO?

  3. #13
    Advertiser Exodus Jeeps's Avatar
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Texas
    Posts
    2,789
    Quote Originally Posted by nmwranglerx View Post
    Sounds like someone's getting an LS.


    Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app
    Yeah, and a nice one too. 6.2 with a Tooley cam swap, Circle D torque converter. He’s also going with an Atlas. I’ll probably post something after the dyno.


    Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app

  4. #14
    Nothing but a Thing jdofmemi's Avatar
    Join Date
    Mar 2018
    Location
    Menifee CA
    Posts
    1,680
    Quote Originally Posted by Ddays View Post
    Lol, lemme tell ya, it gets tested when your tcase grenades at 80mph
    Better get it together.

    Moab is just around the corner.



    Seriously, good luck with it.

  5. #15
    Old Timer fiend's Avatar
    Join Date
    May 2017
    Location
    SoCal
    Posts
    3,206
    Quote Originally Posted by jdofmemi View Post
    Better get it together.

    Moab is just around the corner.



    Seriously, good luck with it.
    Yeah. EJS is only what, 6 months away? Better get cracking.


    Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app

  6. #16
    Addict Ddays's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Darlington, Pa
    Posts
    8,512
    Quote Originally Posted by boardsurfer View Post
    Have you been rocking the Sport case all this time? From the lot in Northern CO?
    Yeah, same one. I'm a world class procrastinator.....

    Quote Originally Posted by jdofmemi View Post
    Better get it together.

    Moab is just around the corner.
    LOL, the thought entered my mind when the post from Bubba first came up...

    Quote Originally Posted by fiend View Post
    Yeah. EJS is only what, 6 months away? Better get cracking.


    Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app
    HA - see my first response to Boardsurfer

  7. #17
    Addict Ddays's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Darlington, Pa
    Posts
    8,512
    Quote Originally Posted by notnalc68 View Post
    Did you have to buy new underwear?


    Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app
    Pants as well. And had to clean my seat

  8. #18
    Nothing but a Thing Coop's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Ohio
    Posts
    2,029
    Quote Originally Posted by Ddays View Post
    Pants as well. And had to clean my seat
    Dang! Bubba was supposed to let me know when he got one of these!
    Poop!


    Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app

  9. #19
    Advertiser Exodus Jeeps's Avatar
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Texas
    Posts
    2,789
    Quote Originally Posted by Coop View Post
    Dang! Bubba was supposed to let me know when he got one of these!
    Poop!


    Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app
    Oh shit, sorry man! It’s hard for my to keep track of things like that. I honestly would’ve told you had I remembered. I think they’ll be another one available around January. PM me and I’ll send you the contact info for the guy.


    Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app

  10. #20
    Addict Ddays's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Darlington, Pa
    Posts
    8,512
    Quote Originally Posted by Coop View Post
    Dang! Bubba was supposed to let me know when he got one of these!
    Poop!


    Sent from my iPhone using WAYALIFE mobile app
    Sorry Coop!

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. 2011 Rubicon Transfer Case ???
    By resqman911 in forum Jeep JK Wrangler
    Replies: 1
    Last Post: 11-13-2015, 06:49 PM
  2. WTB: JK NV241OR (Rubicon) Transfer Case
    By Altonymous in forum Wanted (Active Members ONLY)
    Replies: 0
    Last Post: 08-17-2015, 03:51 AM
  3. For Sale: 2013 Rubicon Transfer Case
    By crippledpetey in forum FOR SALE (Active Members ONLY)
    Replies: 28
    Last Post: 06-22-2015, 08:13 PM
  4. 2.72:1 Non-Rubicon Transfer Case
    By ridg3runner in forum FOR SALE (Active Members ONLY)
    Replies: 28
    Last Post: 12-23-2014, 03:10 PM
  5. For sale. 07-11 Rubicon Transfer case
    By Rottenbelly in forum FOR SALE (Active Members ONLY)
    Replies: 4
    Last Post: 01-23-2014, 01:18 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About us
“wayoflife” is a moniker that I’ve been using for 20 years now and I chose it because I think it does a great job of explaining, in simple terms, the passion I have for Jeeps and the Jeep way of life. This is a lifestyle that transcends age, gender and race as the only thing you need to be a part of it is a love for the outdoors, a desire to explore, a yearning to take on a challenge and a will to conquer it. Over the years, Cindy and I have attempted to capture the essence of this lifestyle through photographs and videos and share it with others around the world. And, this is how WAYALIFE was born.
Join us
WATCH OUR VIDEOS